Friday, August 24, 2007

Listen to This

你最近不说话
怎麽了为什麽
是不是有什麽事让你不快乐
听说你最近很孤单
有点乱有点慌
可是我却不能够在你的身旁
你想要的我却不能够给你我全部
我能给的却又不是你想要拥有的
我们不适合也不想认输
好几次我们抱着彼此都是想要哭
你常解释这样的一切都只是开始
我觉得是所有的一切早就已结束
不想再约束
不要再痛苦
下一次会有更好的情路
....

4 comments:

Anonymous said...

What happened? Sounds like you're in a relationship problem....

jx said...

huh.. it's just a song that i happen to like .. dun be over sensitive..

Anonymous said...

mmmm..

this song has been a while le.. wats so special ah?

jx said...

yar lor .. but dunno why i never notice it until recently a friend told me about it .. next time go ktv must sing this song!